2013. február 28., csütörtök

Menyasszonyi ruha - swarovski kristályokkal - Jelenlegi ára: 50 000 Ft

Eladnám ekrü színű, egyrészes menyasszonyi ruhámat. Felső része ujjatlan, zsinórozott csipkével és swarovski kristályokkal díszített. Az alsó szoknya fele ugyanolyan anyagú (ekrü düsesz), mint a felső rész, másik része tüll, mely alján zsinórozott csipke szegő van. A Ruha egészén elszórva gyönggyel enyhén díszített csipke motívumok (un. páros csipke) vannak. A ruha fűzős, tehát 38-40-es mértere is jó. A tánchoz készült levehető csipke pánt, melyen szintén elszórva gyöngyök találhatók.
Abroncsot nem tudok hozzá adni, azt én is kölcsönöztem.
De ajándékba küldök hozzá illő fátylat (ekrü színű, gyöngyös) és kesztyűt is!!!
Én 175 cm magas vagyok és 3cm-es sarkú cipővel viseltem!


Jelenlegi ára: 50 000 Ft

Az aukció vége: 2013-03-19 09:12
. Menyasszonyi ruha - swarovski kristályokkal - Jelenlegi ára: 50 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése