2012. október 26., péntek

Új éjjeli szekrény (K) pácolt 2db éjjeliszekrény - Jelenlegi ára: 11 200 Ft

Mielőtt feltöltöttem termékemet, végignéztem a hasonló ajánlatokat. Milyen jól jártam! Úgy, nem tudom értékesíteni a termékemet! Én másképp fogom!
Nincs az a megnyugtató érzés, mikor a vásárló rájön, hogy „ Igen, jó helyen járok”! Nos, én így fogom a termékemet kínálni!
- Nagyon korrekt, együttműködő, gyors, precíz eladó. Köszönöm!
- Pontos, gyors, megbízható. Ajánlom! Köszönöm a gondos csomagolást.
- Kedves, gyors eladó, mindenkinek ajánlom!
Itt van egy ajánlat, mely elsősorban a vásárló érdekeit képviseli. A termék új, a szállítási költség is úgy van beállítva, hogy az a legkedvezőbb legyen.
Az általam felkínált éjjeliszekrények újak, nem voltak használva. Az új éjjeli szekrényekhez új fémfogantyútadok, és mindezt az erre a méretre készült dobozban adom fel.
Tökéletes, és szépen összeszerelt éjjeli szekrényekre számíthat, melyet igen nagy odafigyeléssel készítettem. És ami a legfontosabb! Ön is élhet az egyedi, valóban mindenre kiterjedő minőségbiztosítással.
Ha esetleg nincs megelégedve a termék minőségével (Ön ír egy e-mailt nekem) és én garantáltan azonnal intézkedem (hogy a hibát korrigáljam).
- Villámgyors eladó. Gyönyörű terméket kaptunk, nagyon jó áron. Elégedettebb nem is lehetnék! Bátran ajánlom!
- Tökéletes, pontos, precíz! A csomagolás is! Ajánlom mindenkinek!
- Örülök, hogy önnel kötöttem üzletet, az áru fölülmúlta a várakozásomat! MINDENKINEK AJÁNLOM!
Az Önéhez hasonló családokhoz, már több éjjeliszekrényt leszállítottam, és szinte kizárja a hibáimat, mégis, gondolom, az Ön számára is megnyugtató, ha tudja, hogy létezik ilyen garancia.
Engedje meg, hogy még egyszer megköszönjem a termékem megtekintését, természetesen nagyon várom megtisztelő megrendelését! Megvásárlásával Ön is hozzájárul a magyar munkahelyek megtartásához!
Megrendelését követően, én azonnal postára adom a gondosan becsomagolt szekrényeket.
A két darab (1 pár, egy jobbos és egy balos), előreutalással, nem standard csomagfeladással (11. 200 Ft + a postaköltség 1. 800 Ft), összesen: 13. 000 Ft.
(Egy darab éjjeli szekrény) méretei: magassága: 48 cm, szélessége: 40 cm, mélysége: 29 cm.
Bízom benne, hogy ajánlatom elnyerte tetszését, persze szívesen veszem megrendelését!
Választható még több színben, melyet itt meg is tekinthet >; >; >;


Jelenlegi ára: 11 200 Ft

Az aukció vége: 2012-11-13 23:40
. Új éjjeli szekrény (K) pácolt 2db éjjeliszekrény - Jelenlegi ára: 11 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése